You’re not alone, You’re not the only one who hurts

Har tentaångest gånger 1000. Tenta på måndag. Känns inte som jag börjat plugga än. Vem bryr sig om att LH kommer från hypofysens framlob och att den stimuleras av GnRH och att en pick i detta ger ägglossning i kvinnan. VEM BRYR SIG? Känns som det är så många detaljer som ska in :( men men vi får se vad som händer.

Så mycket har hänt under den senaste veckan. Mycket med släkten som man iaf beteede sig som en släkt men det visar sig att de gör de inte alls. Men jag ska inte sjukna så lågt iaf. Bara halvvägs isf. Vet inte riktigt om jag ska skriva allt detta här, inte för jag är rädd för de kommer tycka utan mer om ni verkligen vill läsa det :P (längtar också till måndag mamma, vi behöver det) Men men detta får bli ett inlägg senare isf.

Sitter här ensam hemma, pojken fick jobba över, såå tråkigt att vara ensam :/ imorgon blir det också att vara ensam hemma ett tag. Mugin ska på begravning i Trelleborg så det blir pluggning för mig.

Sappar mellan Let's dance och Så ska det låta. Åhh Perikles :D Balen, Bollerup :D Saknar er. VI MOT VÄRLDEN.
 





Håll ut :D

All you need is your family
All you really need is your family
All you need is your family
And you'll be fine
All you need is your family
All you really need is your family
All you need is your family
And you'll be fine
And you'll be fine

Things become a little easier
When you begin to see
Things become a little easier
When you begin to see
When you begin to see

Önskar att jag kunde ta mig tillbaka till de somrarna som vi spenderade i Ystad men nä ni har förstört allt.

Hörs imorgon :D


Kommentarer
Postat av: Mamma

ja vi behöver verkligen det Tömma ryggsäcken.

Du fixar det på måndag hjärtat ;-)Pözz

2009-03-21 @ 10:22:52
Postat av: Mamma

Tyvärr inte tömdes den

2009-03-23 @ 22:52:18
Postat av: nura

HALLÅ UPPDATERA :D

2009-05-09 @ 21:22:26
URL: http://thenura.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0