Back again

Jag har sagt det innan men nu ska jag börja blogga igen :) Det har hänt så mycket det senaste året.
Den 18 juni förra året gick min mormor bort, och det var början på det senaste årets neråt spiral och där jag nog börjar nå halvvägs upp iaf. Ett halvår efter gick både min mormors lillebror och min sambos morfar bort.
Det är och var alldeles för mycket under för kort tid. Min mormor var mitt stora stöd, den mysiga gumman man kunde prata med utan att känna att man blev dömd på något sätt. Mormors bortgång spädde på det "hat" som finns i min släkt, hat är nog fel ord.Vi kan säga att folk absolut inte kan komma överens i min släkt. Mestadels är det nog vanlig syskonkärlek.
Men det är inte bara deprimerande saker som hänt i mitt liv. Jag har fått världens sötaste kusin, Agnes. Som jag även fick förnämenheten att bli gudmor till :) och min släkt utan vissa personer träffas nu mycket mera och det älskar jag, så skönt att kunna prata och snacka skit tsm :D Jag har även fått min kandidat examen i biomedicin. Men skolan är inte slut för det. I höst blir det master i biomedicin, två år. Sen får vi se vad som händer :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0