Work for the money

På väg till jobb haft en helg ledig innan och denna helgen jobbar jag bara idag skönt. Men väll på jobb är det oftast skönt att vara. Snacka skit och hjälpa kunder. Nästa helg jobbar jag både lördag och söndag men på olika kontor :P lite omväxling förnöjer. Men kommer nog vara rätt död efter det... Men det får bli nästa helgs problem. 
Det drygaste med att jobba i Malmö är att bussarna inte går så ofta (en gång i timmen) så jag är alltid på jobb mellan 40-30 minuter innan jag börjar. Sååå drygt.
Sambon var i Trelleborg och festade igår, visst är det skönt att vara ensam hemma ibland men det är rätt tråkigt också. och jag brukar alltid ha svårt att somna när han inte är hemma men det förhållandevis bra i natt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0